מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
66069A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
66082 | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
66082A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
2027LD | 2 | XX | X | 45152 |
S1730 | 2 | XX | X | 59875 |
D1143 | 2 | XX | X | 77220 |
VE918 | 2 | XX | X | 53781 |
66069A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
66082 | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
66082A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
999 | 9 | XX | X | 80825 |
V1311 | 9 | XX | X | 76255 |
A530 | 9 | XX | X | 77576 |
S1730 | 9 | XX | X | 78557 |
S1730 | 9 | XX | X | 92947 |
VE918 | 1 | ZZ | 5 | 45225 |
2027LD | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |