| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 8930B-2-732-19 | 1 | HX | C | 95169 |
| 65T000-37 | 1 | HX | 5 | 97370 |
| 8910B-1/2-722-21 | 1 | HX | C | 16497 |
| 8915A47 | 1 | HX | C | 16497 |
| B11-115-74D1-2SSPC16 | 1 | XX | C | 38056 |
| B11-115-74D2SSPC16 | 1 | XX | C | 38056 |
| B11-115-79REVDPC24 | 1 | XX | C | 38056 |
| D8915A47PCALL | 1 | XX | C | 38056 |
| A11-115-128BPC15 | 2 | HD | 1 | 38056 |
| 8910B1-2-722PC21 | 2 | HD | 1 | 38056 |
| 65T000PC37 | 2 | HD | 1 | 95169 |
| 8910B1-722PC16 | 2 | HX | 5 | 16497 |
| 65T000-37 | 2 | HD | 6 | 95169 |
| B11-115-79DREVDPC24 | 2 | XX | C | 38056 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |