| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 63A6A3-93001F21 | 2 | TX | 1 | 10001 |
| 8S16A | 1 | TX | 5 | 0BHF9 |
| WWA24 | 1 | TX | 5 | 91637 |
| 467P | 1 | TX | 5 | 19587 |
| SM101 | 1 | TX | 5 | 15584 |
| 66247 | 9 | 9Z | 5 | 00213 |
| 8S16A | 9 | ZG | 5 | C7407 |
| 8S16A | 9 | TX | 5 | 05591 |
| R1475 | 9 | TX | 5 | 58880 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |