מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
B94.2-1971 TABLE 27 | 1 | CX | 4 | 80204 |
GGG-R-180 | 1 | CX | 4 | 81348 |
588-2 | 2 | CX | 4 | 02305 |
19949 | 2 | CX | 4 | 09058 |
712-053412 | 2 | CX | 4 | 18056 |
63468 | 2 | CX | 4 | 26232 |
50-11165 4588-2 | 2 | CX | 4 | 71485 |
37649 | 2 | CX | 4 | 78197 |
22619 | 2 | CX | 4 | 41672 |
21772 | 2 | CX | 4 | 48521 |
300R-200 | 2 | CX | 4 | 09058 |
4588-2 | 2 | CX | 4 | 71485 |
50-11165 | 2 | CX | 4 | 71485 |
1683-009-2 | 2 | CX | 4 | 41672 |
37649 | 2 | CX | 4 | 42970 |
50-458 | 2 | CX | 4 | 48521 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |