Bearing, ball
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
6314ZCE1TX9 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
314F | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
314S | 2 | XX | X | 01212 |
319687-225 | 2 | XX | X | 10001 |
1314F | 2 | XX | X | 21760 |
314KD | 2 | XX | X | 21335 |
314KDNFS10000W | 2 | XX | X | 21335 |
314SF | 2 | XX | X | 38443 |
314SFQ6A7 | 2 | XX | X | 38443 |
7614 | 2 | XX | X | 43334 |
7614X1 | 2 | XX | X | 43334 |
72-6970-374 | 2 | XX | X | 50024 |
6314Z | 2 | XX | X | 52676 |
6314Z | 2 | XX | X | 66155 |
1CP60P8 | 2 | XX | X | 63477 |
6314Z | 2 | XX | X | 63477 |
89-76-16 | 2 | XX | X | 95019 |
7614 | 2 | XX | X | 24617 |
7614X1 | 2 | XX | X | 24617 |
314SF | 2 | XX | X | 08219 |
314F | 9 | XX | X | 39317 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |