| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5KT | 1 | TX | 5 | 56289 |
| M7478632PC39 | 2 | TX | 5 | 03538 |
| PL108F216PC39 | 2 | TX | 5 | 03538 |
| 5KT2000 | 2 | TX | 5 | 04220 |
| 5KT502J | 2 | TX | 5 | 56289 |
| 3121167REVAPC39 | 2 | TX | 5 | 80064 |
| 3121168REVAPC39 | 2 | TX | 5 | 80064 |
| 631290-5 | 2 | TX | 5 | 99993 |
| 154-125 | 2 | TX | A | 03927 |
| 12Z13110-601 | 2 | TX | 1 | 94135 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |