מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
47611 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
55BC03PG | 1 | 5 | 3CPE0 | |
6311ZNRCE1TX9 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
311FG | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
311KDG | 2 | XX | X | 21335 |
954181 | 2 | XX | X | 24617 |
4311P | 2 | XX | X | 43991 |
47611 | 2 | XX | X | 43334 |
6311ZNR | 2 | XX | X | 52676 |
6311ZNRJ | 2 | XX | X | 52676 |
6311ZNR | 2 | XX | X | 80064 |
147-311-2 | 2 | XX | X | 95019 |
147-311-2 | 2 | XX | X | 95201 |
311FG | 9 | XX | X | 39317 |
55BC03PG | 9 | XX | X | 31435 |
47611 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |