| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35058-19 | 2 | XX | X | 96906 |
| 7508K5 | 1 | TX | 5 | 81640 |
| 8815K6 | 1 | TX | 5 | 81640 |
| 62D26 | 1 | ZZ | 5 | 0ZBJ4 |
| P7768428P8 | 1 | XX | X | 24446 |
| P7768428REV3PC8 | 1 | XX | X | 24446 |
| 488625-124 | 1 | XX | X | 30086 |
| JANS23TYPEST42H | 1 | XX | X | 81350 |
| ST42H | 1 | XX | X | 81350 |
| 4620015153 | 2 | ZG | 6 | D8385 |
| 62D26 | 9 | ZZ | 5 | 52983 |
| 7508K5 | 9 | TX | 5 | 15605 |
| 8815K6 | 9 | TX | 5 | 15605 |
| SW120-181 | 9 | XX | X | 10001 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |