מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
PC423 | 2 | ZZ | 5 | 45225 |
P445 | 2 | ZZ | 5 | 71425 |
AW861 | 2 | AX | F | 71425 |
8445 | 2 | AX | F | 72156 |
PP8605 | 2 | AX | F | 77220 |
Q861 | 2 | AX | F | 01212 |
CP605 | 2 | AX | F | 19239 |
FP1396 | 2 | AX | F | 98349 |
6258548 | 2 | ZZ | F | 7X677 |
50445 | 9 | AX | F | 71500 |
PC375 | 9 | AX | F | 76255 |
PC460 | 9 | AX | F | 76255 |
P445 | 9 | AX | F | 89574 |
PC423 | 9 | AX | F | 53781 |
P445 | 9 | AX | F | 55062 |
6258548 | 9 | AX | F | 23862 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |