מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
MS3102A20-29P | 2 | 9Z | 4 | 96906 |
9003402 | 1 | BD | 1 | 18876 |
357-3003-00 | 1 | TX | 1 | 13499 |
357-3003-00 | 1 | TX | 5 | 95105 |
357-3003-000 | 1 | TX | 5 | 95105 |
2062-25 | 1 | TX | 6 | 71468 |
AN3102A20-29P | 1 | XX | X | 02660 |
MS3102A20-29P | 1 | XX | X | 02660 |
AN3102A20-29P | 1 | XX | X | 71468 |
AN3102A20-29P | 1 | XX | X | 81381 |
5321-43 | 1 | XX | X | 82181 |
6115-43 | 1 | XX | X | 83339 |
8818826 | 9 | XX | X | 00000 |
AN3102A20-29P | 9 | XX | X | 06473 |
759667PC7 | 9 | XX | X | 10001 |
AN3102A20-29P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
MS3102A20-29P | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |