| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 61061S | 2 | XX | X | 80064 |
| 337L2 | 2 | XX | X | 81143 |
| 7407715-3 | 9 | XX | X | 64959 |
| 426767-10 | 2 | XX | X | 34895 |
| 802918-1 | 2 | XX | X | 34895 |
| 7708565G1 | 2 | XX | X | 79500 |
| RE61A215TYPE61061 | 2 | XX | X | 80064 |
| 7407715-3 | 2 | ZZ | 5 | 06KW9 |
| 7708565G1 | 9 | XX | X | 65054 |
| 1013 | 9 | XX | X | 70371 |
| 7407715-3 | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |