Nut 777
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
22A21-22-82 | 2 | ZZ | 5 | 019L2 |
22NA21-22-82 | 2 | ZZ | 5 | 019L2 |
8105388 | 2 | XX | X | 18876 |
203MS023P002 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
61005210 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
203MS023P002 | 2 | XX | X | 04164 |
61005210 | 9 | XX | X | 92294 |
61005210 | 9 | XX | X | 05030 |
24A21-24-82 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
24NA21-24-82 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
22A21-22-82 | 9 | XX | X | 72962 |
22NA21-22-82 | 9 | XX | X | 72962 |
203MS023P002 | 9 | XX | 5 | 49956 |
61005210 | 9 | XX | 5 | 49956 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |