| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2-400 | 2 | CX | 4 | 83879 |
| BU410 | 2 | 9Z | 5 | 56501 |
| 131 | 2 | CX | 4 | 22421 |
| 1116 | 2 | CX | 5 | 28488 |
| 400 | 2 | CX | 5 | 03743 |
| 210 | 2 | CX | 5 | 05500 |
| 131 | 2 | 9Z | 6 | 56501 |
| 60 | 9 | CX | 6 | 72971 |
| 11909 | 9 | CX | E | 33342 |
| 416-113-M | 9 | CX | E | 33342 |
| BU410 | 2 | 9Z | 5 | 56501 |
| 131 | 2 | CX | 4 | 22421 |
| 400 | 2 | CX | 5 | 03743 |
| 1116 | 2 | CX | 5 | 28488 |
| 131 | 2 | 9Z | 6 | 56501 |
| 60 | 9 | CX | 6 | 72971 |
| 11909 | 9 | CX | E | 33342 |
| 416-113-M | 9 | CX | E | 33342 |
| 2-400 | 9 | CX | 4 | 83879 |
| 210 | 9 | CX | 5 | 05500 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |