| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 4195P11 | 2 | AX | 6 | 27618 |
| 18363A | 2 | AX | 6 | 1ML14 |
| PA500 | 2 | AX | 6 | 6N299 |
| 50CL1P | 2 | AX | 6 | 71041 |
| 6048 | 2 | AX | 6 | 72625 |
| 6048CLIP | 2 | AX | 6 | 72625 |
| 50CL1P | 2 | AX | 6 | 80204 |
| ASA50SP | 2 | AX | 6 | 80204 |
| 18363A | 9 | AX | 6 | 28265 |
| DW10-4CLIP | 9 | AX | 6 | 81130 |
| 5C | 9 | AX | 6 | 36384 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |