מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
6022 | 2 | XX | X | 93232 |
DR109554PC65 | 2 | XX | X | 93232 |
DX82501 | 2 | XX | X | 93232 |
DX91308 | 2 | XX | X | 93232 |
SK102456 | 2 | XX | X | 93232 |
12881P | 2 | XX | X | 93232 |
12881P | 2 | ZZ | 5 | 0UBG9 |
6022 | 2 | ZZ | 5 | 0UBG9 |
DR109554PC65 | 2 | ZZ | 5 | 0UBG9 |
DX82501 | 2 | ZZ | 5 | 0UBG9 |
DX91308 | 2 | ZZ | 5 | 0UBG9 |
SK102456 | 2 | ZZ | 5 | 0UBG9 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |