| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 602-GP-03 | 2 | CX | 5 | 26405 |
| C63926-18 | 2 | XX | X | 06845 |
| L294121-3 | 2 | XX | X | 06845 |
| M8376910P32 | 2 | XX | X | 24446 |
| P7768772P17 | 2 | XX | X | 24446 |
| 12F400-20 | 2 | XX | X | 99993 |
| 12Z400-20 | 2 | XX | X | 99993 |
| P7768772P17 | 2 | XX | X | 99521 |
| 355-11-03-001 | 2 | ZX | 4 | 71785 |
| 835772 | 2 | CX | 5 | 77820 |
| 835722 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
| 835722 | 2 | ZZ | 5 | 64547 |
| 3-142 | 2 | XX | X | 71785 |
| M428813-30 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| 835772 | 9 | CX | 5 | 06840 |
| TT575 | 9 | XX | X | 30040 |
| B218367-13 | 9 | XX | X | 72380 |
| 835722 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
| 602C3 | 9 | CX | 5 | 83330 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |