מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
602-GP-03 | 2 | CX | 5 | 26405 |
C63926-18 | 2 | XX | X | 06845 |
L294121-3 | 2 | XX | X | 06845 |
M8376910P32 | 2 | XX | X | 24446 |
P7768772P17 | 2 | XX | X | 24446 |
12F400-20 | 2 | XX | X | 99993 |
12Z400-20 | 2 | XX | X | 99993 |
P7768772P17 | 2 | XX | X | 99521 |
355-11-03-001 | 2 | ZX | 4 | 71785 |
835772 | 2 | CX | 5 | 77820 |
835722 | 9 | 48 | 5 | 19315 |
835722 | 2 | ZZ | 5 | 64547 |
3-142 | 2 | XX | X | 71785 |
M428813-30 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
835772 | 9 | CX | 5 | 06840 |
TT575 | 9 | XX | X | 30040 |
B218367-13 | 9 | XX | X | 72380 |
835722 | 9 | 48 | 5 | 83298 |
602C3 | 9 | CX | 5 | 83330 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |