| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| K03-19-20SN | 2 | XX | X | 71468 |
| 105-123-520 | 2 | TU | 5 | 88818 |
| 19988 | 9 | 28 | 5 | 71468 |
| 6013056 | 2 | ZZ | 5 | 0B6S1 |
| 2099-1013P7 | 2 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 7441856-002 | 2 | TX | A | 03538 |
| 6013056 | 2 | XX | X | 03640 |
| 8813059 | 2 | XX | X | 19203 |
| 185017-10 | 2 | XX | X | 37695 |
| K03-19-205NC13 | 2 | XX | X | 71468 |
| 2099-1013P7 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| 6013056 | 9 | ZZ | 5 | 30874 |
| 0B82944-1 | 9 | XX | X | 19315 |
| QB82944-1 | 9 | XX | X | 19315 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |