מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
773L02X3CY | 2 | KE | 1 | 43334 |
M9102KDDE5856 | 2 | ZZ | 5 | 21335 |
773L02X3ANG25 | 2 | XX | X | 24617 |
773L02X3E | 2 | XX | X | 24617 |
773L02XR3MILG3278 | 2 | XX | X | 24617 |
6102PPTFB3ANG25 | 2 | XX | X | 43991 |
102KSFFS5A7ANG25 | 2 | XX | X | 38443 |
102KSFFSX17XMILG3278 | 2 | XX | X | 38443 |
102KSFFSXA7MILG3278 | 2 | XX | X | 38443 |
102KSFFSXA7XMILG3278 | 2 | XX | X | 38443 |
773L02X3ANG25 | 2 | XX | X | 43334 |
773L02X3E | 2 | XX | X | 43334 |
773L02XR3MILG3278 | 2 | XX | X | 43334 |
6002X2ZJCL3MILG3278 | 2 | XX | X | 52676 |
BB1139 | 2 | XX | X | 80249 |
901704-16 | 2 | XX | X | 82577 |
773L02X3EANG25 | 2 | KE | 2 | 80249 |
M9102KDDE5856MILG3278 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |