מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
600-GP-16 | 2 | CX | 1 | 26405 |
247-1014G16 | 2 | ZZ | 2 | 3B150 |
394019PC4 | 2 | XX | X | 10001 |
765700PC16 | 2 | XX | X | 10001 |
0165PC16 | 2 | XX | X | 56232 |
K216 | 2 | XX | X | 05797 |
900999-2158-000 | 2 | CX | 4 | 06481 |
600-GP-16-FP | 2 | 9Z | 6 | 83330 |
600-16CF | 9 | CX | 1 | 83330 |
353-11-16-001 | 9 | CX | 4 | 71785 |
8599458-016 | 2 | XX | X | 24617 |
247-1014G16 | 9 | XX | X | 49956 |
16-140 | 9 | XX | X | 71785 |
16-140GX | 9 | XX | X | 71785 |
8599458-016 | 9 | 9Z | 5 | 99974 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |