| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 247-1014GP48 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
| 47-5049PT3 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
| U96-5084REV6PT6 | 2 | 9Z | 2 | 3B150 |
| SCB107863-4 | 2 | XX | X | 80063 |
| 6-140 3-4W | 2 | XX | X | 71785 |
| 6-140-3-4W | 2 | XX | X | 71785 |
| M430764SUB3PT25 | 9 | ZZ | 5 | 49671 |
| M430764SUB3PT25 | 9 | XX | X | 21921 |
| 247-1014GP48 | 9 | XX | X | 49956 |
| 47-5049PT3 | 9 | XX | X | 49956 |
| U96-5084REV6PT6 | 9 | XX | X | 49956 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |