מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5X433 | 1 | ZZ | 5 | 0MKW7 |
T5X433 | 1 | ZZ | 5 | 0MKW7 |
2101125 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
7534864 | 2 | CT | 5 | 19207 |
5X433 | 2 | CT | 5 | 78500 |
2101125 | 2 | CT | 5 | 24617 |
5X433 | 2 | CT | 5 | 33323 |
5X433 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
5X433 | 9 | CT | 5 | 63734 |
2101125 | 9 | CT | 5 | 23862 |
5X433 | 9 | CT | 5 | 02397 |
5X433 | 9 | CD | 5 | 05643 |
T5X433 | 9 | CT | 5 | 05643 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |