| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| RC32GF121J | 2 | KE | 3 | 81349 |
| MILR11-6 | 1 | KE | 3 | 81349 |
| GB1215 | 1 | 48 | 4 | 01121 |
| 697068-121 | 1 | 48 | 4 | 14100 |
| 311-003-041 | 1 | HD | 4 | 07421 |
| P62011121 | 1 | KE | 5 | 99872 |
| R1984 | 1 | KE | 5 | 06811 |
| 5N5102-022-51 | 2 | ZG | 1 | D1901 |
| 52227-01 | 2 | ZK | 2 | K1182 |
| 137610-A4 | 2 | ZK | 2 | K0426 |
| RES 120U00 005% 0001W AG06X014 | 9 | ZF | 4 | F3033 |
| 4171302-203 | 2 | ZX | 6 | 05869 |
| A8286 | 9 | ZD | 6 | 81535 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |