| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 842947 | 2 | TX | 1 | 10001 |
| 353-0029-00 | 1 | 48 | 5 | 13499 |
| 1N63 | 2 | TX | 3 | 80131 |
| 4178600-059 | 2 | ZB | 4 | 05869 |
| 9101432 | 2 | TX | 5 | 18876 |
| 1N63 | 2 | TX | 6 | 33173 |
| 5287-19 | 2 | ZB | 6 | 05869 |
| 5M5530-990-34 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| 12500967 | 2 | ZG | 9 | D2416 |
| 1N63 | 2 | ZB | 4 | 93332 |
| 12500967 | 2 | ZN | 6 | F0053 |
| 248B1017 | 9 | TX | 6 | 73614 |
| 1N63 | 9 | XX | X | 92703 |
| 1N63 | 9 | TX | 6 | 03877 |
| 1N63 | 9 | TX | 6 | 19070 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |