| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS3102A14S6S | 2 | XX | X | 96906 |
| MILC5015 | 1 | XX | X | 81349 |
| AN3102A14S6S | 2 | XX | X | 02660 |
| R883B707 | 2 | XX | X | 32657 |
| Z17C72256-1354 | 2 | XX | X | 99993 |
| 779-413-28 | 2 | ZG | 3 | D1347 |
| 40032045279 | 9 | ZG | 3 | D1739 |
| 8850-551440-52 | 2 | ZF | 6 | 80049 |
| 5M4531-220-92 | 2 | ZG | 6 | D1901 |
| AN3102A14S6S | 2 | XX | X | 88044 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |