מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
599-9642-180 | 2 | ZZ | 4 | 09058 |
666-18 | 2 | ZZ | 4 | 57163 |
52815 | 2 | ZZ | 4 | 57163 |
GGG-G-17 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
GGG-G-17 TY8CL4STB | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
599-9642-180 | 2 | ZZ | 4 | 09058 |
666-18 | 2 | ZZ | 4 | 57163 |
52815 | 2 | ZZ | 4 | 57163 |
GGG-G-17 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
GGG-G-17 TY8CL4STB | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |