תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1955989 | 1 | ZK | 2 | K4285 |
| 1955989 | 1 | CX | 5 | 30379 |
| 1955989 | 1 | CX | 5 | 97907 |
| 1955989 | 1 | ZZ | 4 | 7X677 |
| 1955989 | 1 | ZZ | 5 | 1LW55 |
| S-4513 | 2 | ZZ | 4 | 0M3R0 |
| 1955989 | 9 | ZZ | 4 | 24617 |
| 41SX370 | 2 | ZZ | 5 | 45152 |
| 1955989 | 9 | AZ | 5 | 16764 |
| 5970004313667 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
| 41SX370 | 2 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |