מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5951 | 1 | XX | X | 73460 |
8333396 | 2 | XX | X | 19207 |
2934P11 | 2 | XX | X | 27618 |
41870 | 2 | XX | X | 97907 |
395442 | 9 | XX | X | 65282 |
77514H | 2 | ZB | 5 | 89346 |
BB22145 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
5951 | 9 | XX | X | 72260 |
5951 | 9 | XX | X | 63734 |
231713 | 9 | XX | X | 08683 |
77514H | 9 | ZB | 5 | 92679 |
77514H | 9 | XX | X | 31007 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |