| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5894F | 2 | KZ | 5 | 45152 |
| 6341 | 2 | KZ | 2 | 65358 |
| 8A1119 | 2 | KZ | 5 | 95201 |
| 85341H | 2 | KZ | 5 | 89346 |
| 6341 | 9 | KZ | 2 | 73460 |
| 2B6341 | 2 | XX | X | 23382 |
| 41802 | 2 | KZ | 5 | 97907 |
| 365487005 | 9 | XX | X | 63734 |
| 6341 | 9 | KZ | 2 | 04969 |
| 6341 | 9 | KZ | 2 | 65282 |
| 73818 | 9 | SE | 5 | 95097 |
| 3T5480 | 9 | KZ | 5 | 65282 |
| F6341 | 9 | KZ | 5 | 73460 |
| 85341H | 9 | KZ | 5 | 92679 |
| 85341H | 9 | KZ | 5 | 31007 |
| 5894F | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |