| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| HP9N | 2 | ZZ | 5 | 1NJK8 |
| 3522 500 22839 | 2 | ZG | 3 | H0203 |
| N7141800519 | 2 | ZF | 4 | F0210 |
| HP9N | 2 | ZF | 4 | F0225 |
| 54967-9 | 2 | XX | A | 96214 |
| 564088-8 | 2 | ZZ | 5 | 59364 |
| 4049950701 | 2 | ZG | 6 | D8046 |
| 5800765-9009-069 | 2 | ZG | 9 | C0426 |
| 540201-009 | 2 | XX | X | 12436 |
| 540201-009 | 2 | XX | X | 14100 |
| 564088-8 | 9 | XX | X | 77068 |
| HP9N | 9 | XX | X | 09922 |
| 12-115-00-017 | 9 | XX | X | 78022 |
| 447273-8 | 9 | XX | X | 94580 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |