תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2N5550 | 1 | ZZ | 6 | 81349 |
RELEASE5888 | 1 | TX | 3 | 80131 |
151-0550 | 1 | 48 | 4 | 54817 |
580-800 | 1 | ZZ | 5 | 0PN68 |
2N5550 | 2 | TX | 3 | 80131 |
NF26 | 2 | ZK | 2 | K8044 |
330255 | 2 | TX | 5 | 16067 |
2N5550 | 9 | TX | 3 | 04713 |
150-0550 | 2 | TX | 5 | 54817 |
2N5550A | 2 | ZG | 9 | C7191 |
41175-281-00-9 | 2 | ZK | 2 | K4556 |
580-800 | 9 | 9Z | 5 | 92739 |
2N5550 | 9 | TX | 3 | 14085 |
41175-281-00-9 | 1 | ZZ | 2 | KC1M9 |
330255 | 1 | ZZ | 5 | 25965 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |