מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
108363-9 | 1 | XX | X | 37695 |
5/8-6 | 1 | 9Z | 4 | 85480 |
G4343-14 | 2 | XX | X | 06481 |
9101466 | 2 | XX | X | 18876 |
F50-510-9 | 2 | XX | X | 72314 |
918308-9 | 2 | XX | X | 82577 |
227500-16 | 2 | XX | X | 88818 |
1JA7562H07 | 2 | XX | X | 97942 |
907747-09 | 2 | 9Z | 4 | 90536 |
F6NY-625BKE | 9 | 9Z | 4 | 85480 |
711625-28 | 2 | ZF | 5 | 05869 |
12Z7003-6330 | 9 | 9Z | 2 | 94135 |
342B9072-19 | 9 | XX | X | 94990 |
342B9072-19 | 9 | ZZ | 5 | 1VPW8 |
B517518 | 9 | XX | X | 82199 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |