מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
SUA750I | 2 | ZZ | 5 | 0MG77 |
565463 | 2 | ZF | 4 | FA4L6 |
400524 | 2 | ZK | 4 | U0AX8 |
SU700INET | 9 | 9Z | 4 | 0MG77 |
SUA750I | 2 | ZZ | 5 | 0MG77 |
565463 | 2 | ZF | 4 | FA4L6 |
400524 | 2 | ZK | 4 | U0AX8 |
9300253M0010 | 2 | ZR | 5 | A0069 |
SU700INET | 9 | 9Z | 4 | 0MG77 |
SUA750I | 2 | ZZ | 5 | 0MG77 |
565463 | 2 | ZF | 4 | FA4L6 |
400524 | 2 | ZK | 4 | U0AX8 |
9300253M0010 | 2 | ZR | 5 | A0069 |
SU700INET | 9 | 9Z | 4 | 0MG77 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |