מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
220-1303-000 | 2 | TX | 5 | 13499 |
561A374-1 | 2 | XX | X | 24446 |
G38P15261-1 | 2 | KE | 5 | 16111 |
561A374-1 | 2 | KE | 5 | 52769 |
58A5A84-1 | 2 | XX | X | 02387 |
58A5A84-1 | 2 | XX | X | 10001 |
561A374PT1 | 2 | XX | X | 24446 |
999281-1 | 2 | XX | X | 82577 |
561A374-1 | 9 | XX | X | 01526 |
561A374-1 | 9 | KE | 5 | 72982 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |