תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 3 and 4.05 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1251-2615 | 2 | ZZ | 5 | 1MY97 |
| 2P16-1 | 2 | 92 | 4 | 91506 |
| 40-743-2309 | 2 | ZK | 2 | K5294 |
| 805-1601-001 | 2 | TX | 5 | 02660 |
| 518405 | 2 | ZF | 6 | F0057 |
| 34160000 | 2 | ZF | 6 | F0347 |
| 80-6100-1024-1 | 2 | ZG | 9 | D2607 |
| SPP-163 | 2 | TX | 5 | 06776 |
| SM-C-917596 | 2 | TX | 1 | 80063 |
| 561165-016 | 9 | TX | 6 | 55714 |
| 3416-0000 | 9 | TX | A | 75037 |
| 1251-2615 | 9 | TX | 6 | 28480 |
| 2P16-1 | 1 | ZZ | 4 | 00779 |
| 805-1601-001 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |