| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2066129 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| S265D | 2 | XX | 5 | 78500 |
| 7534855 | 2 | XX | X | 19207 |
| 9409132 | 2 | XX | X | 24617 |
| 2066129 | 2 | ZK | 4 | D0909 |
| 56105R1 | 2 | KZ | 5 | 89346 |
| 2X26 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| 3KK807 | 2 | ZK | 6 | 45152 |
| BB5227 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 2X26 | 9 | XX | X | 63734 |
| 56105R1 | 9 | KZ | 5 | 92679 |
| 2066129 | 9 | XX | X | 24617 |
| 56105R1 | 9 | KZ | 5 | 31007 |
| 3KK807 | 1 | ZZ | 6 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |