מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
557-5C | 2 | AX | 5 | 99551 |
557-5E | 2 | KE | 2 | 99551 |
M3032A3 | 2 | AX | 2 | 55972 |
52998 | 2 | AX | 2 | 99551 |
52999 | 2 | AX | 2 | 99551 |
557-5 | 2 | AX | 2 | 99551 |
557-5A | 2 | AX | 2 | 99551 |
C99237 | 2 | AX | 2 | 99551 |
W1500-1 | 9 | KE | 2 | 79318 |
3V226D | 9 | KE | 2 | 99167 |
W1500-1F | 9 | KE | 5 | 05477 |
557-5D | 9 | AX | 5 | 99551 |
W1500-1 | 9 | KE | B | 79318 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |