| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 555146-022N | 2 | ZG | 3 | A2608 |
| FM0186400 | 2 | ZG | 3 | D0894 |
| DBM17W2P | 2 | ZG | 3 | D1371 |
| 2228041 | 2 | 9Z | 5 | U4338 |
| 60A301-10 | 2 | TX | 6 | 30003 |
| 555146-022N | 2 | ZG | 6 | A0069 |
| DBM17W2P | 2 | TX | E | 71468 |
| 60A5A301-10 | 2 | XX | X | 10001 |
| 2228041 | 9 | 9Z | 5 | K1384 |
| DHZ-071219-0013 | 9 | ZG | 9 | D9460 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |