מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5513F | 2 | XX | X | 73331 |
11265 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
4-12-47-42 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
C105662A | 2 | XX | X | 19207 |
4-12-47-42 | 9 | AZ | 5 | 68505 |
11265 | 9 | AZ | 5 | 68505 |
5513F | 2 | XX | X | 73331 |
C105662A | 2 | XX | X | 19207 |
11265 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
4-12-47-42 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
11265 | 9 | AZ | 5 | 68505 |
4-12-47-42 | 9 | AZ | 5 | 68505 |
5513F | 2 | XX | X | 73331 |
C105662A | 2 | XX | X | 19207 |
11265 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
4-12-47-42 | 2 | ZZ | 5 | 24975 |
11265 | 9 | AZ | 5 | 68505 |
4-12-47-42 | 9 | AZ | 5 | 68505 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |