מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5513A | 2 | XX | X | 24617 |
85A | 2 | ZF | 6 | F8676 |
918737 | 2 | XX | X | 12204 |
917070 | 2 | XX | X | 24617 |
917254 | 2 | XX | X | 24617 |
4901-41 | 2 | XX | X | 27296 |
4901-41M | 2 | XX | X | 27296 |
16UKS33050 | 2 | XX | X | 62265 |
ML105-4 | 2 | XX | X | 74925 |
15B7267 | 2 | XX | X | 95201 |
256G4 | 9 | CX | 5 | 56442 |
DX5848 | 9 | CX | 5 | 56442 |
500056 | 9 | XX | X | 08683 |
649387 | 9 | XX | X | 58275 |
GPW13200 | 9 | XX | X | 23040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |