| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 550008-10 | 2 | CX | 2 | 08748 |
| P-224 0.875 IN | 2 | CX | E | 99742 |
| 1205 0.875 IN | 2 | ZZ | E | 53387 |
| 2342-1 0.875 IN | 9 | CX | 5 | 07512 |
| 7367 0.875 IN | 9 | CX | E | 88301 |
| 1205 0.875 IN | 9 | CX | E | 20999 |
| K102 0.875 IN | 9 | CX | E | 71643 |
| 1205 0.875 IN | 9 | CX | E | 75037 |
| 550008 | 9 | ZZ | 2 | 08748 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |