מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
54S182DMQB | 1 | TX | 5 | 07263 |
HL57435 | 2 | PA | 5 | 07263 |
SN85074 | 2 | TX | 5 | 06668 |
649A878H01 | 2 | TX | A | 97942 |
SN85074 | 2 | TX | 5 | 06668 |
54S182DMQB | 1 | TX | 5 | 07263 |
HL57435 | 2 | PA | 5 | 07263 |
649A878H01 | 2 | TX | A | 97942 |
SN85074 | 2 | TX | 5 | 06668 |
54S182DMQB | 1 | TX | 5 | 07263 |
HL57435 | 2 | PA | 5 | 07263 |
649A878H01 | 2 | TX | A | 97942 |
SN85074 | 2 | TX | 5 | 06668 |
54S182DMQB | 1 | TX | 5 | 07263 |
HL57435 | 2 | PA | 5 | 07263 |
649A878H01 | 2 | TX | A | 97942 |
SN85074 | 2 | TX | 5 | 06668 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |