מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
K26110 | 2 | AX | 5 | 66614 |
1881984 | 2 | AX | 6 | 12204 |
325 | 2 | AX | 6 | 19239 |
F26110 | 2 | AX | 6 | 63477 |
H-26110 | 2 | AX | 6 | 86403 |
MC335 | 2 | AX | 6 | 71425 |
175-47 | 2 | AX | 6 | 76462 |
5472867 | 2 | ZZ | 6 | 7X677 |
M146 | 9 | AX | 6 | 80724 |
2923 | 9 | AX | 6 | 06840 |
5472867 | 9 | AX | 6 | 23862 |
K26110 | 9 | AX | 6 | 76761 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |