מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5461375 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
695696 | 2 | AX | 6 | 12204 |
1797432 | 2 | AX | 6 | 12204 |
NU544 | 2 | AX | 6 | 34558 |
544 | 2 | AX | 6 | 19239 |
F544 | 2 | AX | 6 | 63477 |
M544 | 2 | AX | 6 | 71425 |
174-113 | 2 | AX | 6 | 76462 |
5241S | 9 | AX | 6 | 90346 |
E544 | 9 | AX | 6 | 80724 |
1040 | 9 | AX | 6 | 06840 |
1191397 | 9 | AX | 6 | 12204 |
TE544 | 9 | AX | 6 | 21868 |
5461375 | 9 | AX | 6 | 23862 |
FE544 | 9 | AX | 6 | 63477 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |