מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
54611A | 2 | XX | X | 50024 |
16N250PC33 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N254PC33 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N400PC38 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N404PC38 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N450PC33 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N454PC33 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N500PC33 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N504PC33 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N606BPC26 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N610BPC26 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N706BPC26 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N805PC26 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N825PC26 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N950PC26 | 9 | AX | 5 | 50024 |
16N970PC26 | 9 | AX | 5 | 50024 |
46D9016-1 | 9 | AX | 5 | 50024 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |