מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5444F | 2 | XX | X | 45152 |
7347859 | 2 | XX | X | 19207 |
5444 | 2 | XX | X | 45152 |
8A7204 | 2 | XX | X | 95201 |
41485 | 2 | XX | X | 97907 |
2962 | 9 | XX | X | 19107 |
H2909 | 9 | XX | X | 35311 |
365063001 | 9 | XX | X | 63734 |
231131 | 9 | XX | X | 08683 |
V2400X | 9 | XX | X | 65282 |
2962 | 9 | XX | X | 73460 |
S2962 | 9 | XX | X | 73460 |
BB22212 | 9 | AX | 5 | 56442 |
5444 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
5444F | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |