מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
537821 | 2 | XX | X | 12204 |
537821 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
854690 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
884E16 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
07-854690 | 2 | XX | X | 16662 |
1A60486 | 2 | XX | X | 95201 |
537821 | 9 | KZ | 5 | 12603 |
537821 | 9 | KZ | 5 | 40152 |
854690 | 9 | XX | X | 12603 |
884E16 | 9 | XX | X | 12603 |
7410916 | 9 | AX | 6 | 19207 |
537821 | 9 | XX | X | 93334 |
07-854690 | 1 | ZZ | 5 | 66654 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |