| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 535733 | 2 | KZ | 5 | 64547 |
| S5532FCHH7P25L01 | 2 | 9Z | 4 | 40920 |
| SFR1555PPK25-24 | 2 | 9Z | 4 | 83086 |
| SS5532FCHHP25L0-1 | 2 | XX | X | 40920 |
| SFR155PPK25-535733 | 2 | XX | X | 83086 |
| 535733 | 2 | XX | X | 72599 |
| 2120CF22PB142 | 9 | XX | X | 07102 |
| 535733 | 9 | XX | X | 70210 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |