| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE | 
|---|---|---|---|---|
| MS3102A20-29P | 2 | 9Z | 4 | 96906 | 
| 9003402 | 1 | BD | 1 | 18876 | 
| 357-3003-00 | 1 | TX | 1 | 13499 | 
| 357-3003-00 | 1 | TX | 5 | 95105 | 
| 357-3003-000 | 1 | TX | 5 | 95105 | 
| 2062-25 | 1 | TX | 6 | 71468 | 
| AN3102A20-29P | 1 | XX | X | 02660 | 
| MS3102A20-29P | 1 | XX | X | 02660 | 
| AN3102A20-29P | 1 | XX | X | 71468 | 
| AN3102A20-29P | 1 | XX | X | 81381 | 
| 5321-43 | 1 | XX | X | 82181 | 
| 6115-43 | 1 | XX | X | 83339 | 
| 8818826 | 9 | XX | X | 00000 | 
| AN3102A20-29P | 9 | XX | X | 06473 | 
| 759667PC7 | 9 | XX | X | 10001 | 
| AN3102A20-29P | 1 | ZZ | 5 | 77820 | 
| MS3102A20-29P | 1 | ZZ | 5 | 77820 | 
| קוד | הגדרה | 
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. | 
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. | 
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. | 
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). | 
| SV | מוצר שמיש | 
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. | 
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |