מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFB171 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
5310M | 2 | ZZ | 5 | 92563 |
271731-7 | 2 | XX | X | 10001 |
A217350 | 2 | XX | X | 12204 |
74 | 2 | XX | X | 13125 |
9D5310 | 2 | XX | X | 23382 |
GX118 | 2 | XX | X | 20219 |
5310X1 | 2 | XX | X | 43334 |
50BD33 | 2 | XX | X | 70413 |
C995L | 2 | XX | X | 96606 |
5310 | 2 | XX | X | 99993 |
5310X1 | 2 | XX | X | 24617 |
5310M | 9 | XX | X | 63659 |
5310 | 9 | XX | X | 80038 |
5310M | 9 | XX | X | 39317 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |