| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 0049463 | 2 | CX | 2 | 89926 |
| 6230176 | 1 | CX | 1 | 19207 |
| 5271371 | 2 | CX | 4 | 77060 |
| 23A51322 | 2 | XX | X | 23382 |
| A278594B | 2 | CX | 5 | 19207 |
| 049463 | 2 | CX | 5 | 89926 |
| A31056X | 9 | XX | X | 65282 |
| 100SL24 | 2 | XX | X | 45152 |
| 9081 | 2 | XX | X | 78977 |
| 507055 | 2 | PA | 5 | 21450 |
| 50937 | 9 | CX | 5 | 81263 |
| HA50937 | 9 | CX | 5 | 81263 |
| 507055 | 9 | XX | X | 75175 |
| 100SL24 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |